سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   صفحه اصلی |   درباره من |   ایمیل من |  مدیریت
اوقات شرعی

Bi Neshoun --------M,2 --------Bi Neshoun

این مسیر دل تنهای من است (چهارشنبه 87/3/1 ساعت 2:59 صبح)
از لحظه های افسردهء تنهایی می گریزم و در ابتدای خیابان عشق، چشمان پرانتظارم را به دستان صمیمیت میدوزم. حالا تو آمده ای و تنهایی من از تپش حضور تو شکسته است. تو آمده ای و با آمدنت آرزوهایم را که چونان پرنده ای درقفس ناامیدی زندانی بودند، پرواز داده ای؛ ای آزاده بهارآلود من، زیباترین شعر عشق را از چشمان تو میخوانم. آمدنت بهانه ای شد برای اینکه مرواریدهای کوچک اشکم را چون دسته گلی برای تو بریزم و نامت را در غزل های سبزم جاری کنم. ای زیباترین شعر عشق، با آمدنت بهار میروید و فصل زیبای گل به شکوه عظمتت سجده میکند....



  • بی نشون: میلاد امرایی

  • گل خشک ( )


  • نوشته های قبلی
    این مسیر دل تنهای من است
    شکل تنهایی
  •  
  • امروز: 0 بازدید
    دیروز: 1 بازدید
    کل بازدیدها: 13535 بازدید
  •   درباره من
  • Bi Neshoun --------M,2 <tanhatarin tanha> --------Bi Neshoun
    میلاد امرایی
  •   لوگوی وبلاگ من
  • Bi Neshoun --------M,2 <tanhatarin tanha> --------Bi Neshoun
  •  
  •  
  •  لوگوی دوستان من